Shooo bror!!

Vet ju att det var en evighet sedan jag skrev sist, nästan 11 månader sedan. Helt sjukt!! Jag hade tänkt att börja skriva lite igen, för det är så kul att kolla tillbaks om några år och se vad man gjorde då, :P Jag kommer ju inte kunna göra någon slags sammanfattning om hur det senaste året har varit och vad som hänt, det skulle ta alldeles för lång tid, men i stora drag har detta hänt:
  • Jag har börjat 1:an på Mikael Elias Teoretiska Gymnasiet på natur-natur och jag dör lite smått varje dag för att det är så mycket plugg
  • Jag har hittat massor av nya fantastiska vänner, älskar er!
  • Blivit intagen till Stockholm AU, där jag är ekonomiansvarig
Och det är alt jag kommer ihåg att jag gjort. Fan va meningslöst mitt senaste år varit!! :P Aja, får börja vara lite seriös nu då, kommer ju gå bra...
Nu ska jag iallafall iväg på AU möte, fett nice!! Och ikväll blir det nog en joggingtur, om min fot tillåter mig, och massor av spanska, matte, kemi och biologi plugg. Fan va kul jag kommer ha!!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0