Tillbaks

Hej bloggen! Jag har typ inte skrivit på över ett halvår och jag har nog inga trogna läsare kvar längre som kollar in då och då om jag skrivit något, men jag börjar känna att jag saknar bloggen lite. Så jag ska börja skriva igen, så mycket som jag känner att jag har tid och orkar med. Hoppas ni kommer tycka att det är roligt att jag börjar skriva igen.

Idag har jag varit i skolan. När vi slutade åkte jag, Ellinor och Sanna och mötte upp Julia, Kristin och Linnea och vi tog en fika. Vi satt och pratade i 2 timmar, sedan var det dags att börja åka hem. När jag kom hem vid ungefär halv 8 värmde jag en mozzarella pizza och satte mig vid datorn. Och där har jag suttit hela kvällen. Nu ska jag sova, men jag kanske skriver imorgon. Vi får hålla tummarn ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0