Sjuk...

Hej bloggen!

Jag tog ju TBE sprutan i lördags och jag har fått biverkningar av den. Jag har nästan feber, ont i huvudet, halsen, nyser, slemhostar, har ont i armen, har svårt att sova och har ingen aptit. Visst låter det mysigt! Så idag har jag varit hemma från skolan. Jag har bara tagit det lugnt och kollat på tv.

Igår var jag i Vällingby och klippte mig tillsammans med Denise och Ellinor. Hon som klippte mig klippte bort det slitna och tunnade ut håret så det inte ska se ut som en hjälm. Sen gick vi till H&M där jag lämnade tillbaks min skinnjacka som jag köpte förra helgen och köpte istället en klänning, en midjekort jeansjacka, ett par svarta strumpbyxor och en kräm för ansiktet. ♥

Klänningen kostade 99 kronor



 Jeansjackan kostade 299 kronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0