Plugga

Hej bloggen!

Jag kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sedan. Dagen har varit ganska bra och vi slutatde tidigare för att våran no lärare har åkt till Thailand. Efter skolan gick jag hem till Ylva en snabbis för att lämna lite böcker och sedan gick jag hem.



Nu ska jag börja med religion, vi ska skriva om två olika religioner och sedan resonera, analysera, reflektera och jämföra dessa två. Jag har valt Islam som min första religion och den andra har jag inte bestämt än. Ja just det, jag fick tillbaks mitt so prov idag. Vi gjorde det på fredagen innan sportlovet och satt en hel dag och skrev. Jag fick MVG på själva provet. Efter påsklovet får jag tillbaks fördjupningen och den avgör mitt betyg... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0