Sommarlov!

Hejsan bloggen!

Det var en evighet sedan jag skrev sist, men jag är upptagen att leva mitt liv. Jag har slutat nian och har fått mina slut betyg, det slutade med 295 poäng, en siffra jag är ganska nöjd med. Det blev även ett väldigt bra avslut i villastan. Balen blev så jäkla lyckad och jag hade så jävla roligt! Och skolavslutningen blev också bra, även om jag grät som en stucken gris.

Efter avslutningen i skolan gick alla hem till mig och vi åt makaroner. Sedan stack alla hem och gjorde sig ordning. Vi möttes upp i Vällingby och åkte till sankt eriksplan och gick till resturangen Dalanisse. Sedan åkte vi till Kristineberg och gick runt och jag och Ylva badade.

Dagen efter blev jag förkyld, och på kvällen hade jag fått feber,  och det höll i sig fram till lördagen. Men innan jag blev sjuk på torsdagen hann jag köpa något jag velat ha väldigt länge, jag visar det imorgon.



I söndags var jag och mamma på bio och jag köpte en tillbehör till saken jag köpte i torsdags :P. På söndags kvällen mötte jag upp några kompisar för att grilla, men vi grillade inte utan satt ute i spöregnet under filtar och hade det mysigt! Igår åkte jag ut på Ekerö med Sanna för att sova hos Alice. Vi hade inte träffats på över 2 månader,, så det var väldigt roligt.

Imorgon ska jag säga hejdå till Sanna, för hon åker till Sardinien. När Sanna har åkt ska jag och Ylva hem till mig och äta frukost sedan ska vi in till stan och fika och sedan ska jag försöka hinna träna innan jag åker till Vällingby och ta gardasil och sedan ska jag hem och äta våfflor! =D

Det här blev ett väldigt långt inlägg, men det innehåller allt jag gjort en vecka tillbaks, =P Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0