Hemma igen!

Hej bloggen!

Jag är kom hem från landet i söndags, men jag har inte orkat skriva. På landet har jag ätit godis, sovit och kollat på tv. En riktig slapp-helg helt enkelt. Men det hände en sak när jag skulle åka till landet. Jag skulle nämligen åka upp kommunalt med tåg och buss. Men gissa vad jag lyckas göra, jag sätter mig på fel tåg. Tack och lov märkte jag det innan tåget åkte iväg för annars hade jag hamnat i Örebro.

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. Jag var och tränade igår med pappa, det var första gången på en vecka p.g.a sjukdomar. Jag ska snart börja plugga lite smått, har lite olika saker att göra färdigt fram tills på söndag när lovet slutar. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0