Hejsan!

Hej bloggen!

Jag har inte skrivit på ett tag, men jag har njutit av början på mitt påsklov. Sedan jag skrev sist har jag umgåtts mycket med mina närmsta vänner vilket känns roligt, det blir ju inte så mycker sådant nu i 9:an. I torsdags hade jag några kompisar som sov här, vi kollade på film och pratade. Idag har jag bara tagit det lugnt, och nu är Sanna här, hon ska sova här i natt.

Imorgon vid 12 tiden ska jag åka upp till Uppsala och sedan sätta mig på en buss i 50 minuter. Jag ska nämligen åka upp till landet, det skulle kännas lite tråkigt att sitta ensam på påskafton. Nu ska jag äta upp min kladdkaka och sedan ska vi gå och lägga oss. Jag kommer inte kunna skriva förens jag kommer hem från landet på typ måndag. ♥



 Efter en fika med Kristin, Linnea, Julia, Sanna och Ellinor förra fredagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0