Hola!



Jag och Ylva

Hejsan bloggen!

Hur har ni det? Jag har det bara bra, men lite ont i tungan. Jag tog ju bort min tandställning idag och då fick jag en sånn där metalltråd på baksidan av tänderna och jag kan inte låta bli att pilla på den med tungan. Haha, vilka stora problem jag har! =P

Efter skolan gick jag, Sanna och Ylva hem till mig. Vi pratade, kollade på tv och kollade runt på facebook. När Sanna gick hem och jag ätit middag gick jag och Ylva hem till henne och bastade. Det va grymt skönt, men lite väl varmt tycker jag. Det var tyg 70 grader i bastun och Ylva tyckte att det var lite... :/

Nu ska jag borsta tänderna, sätta in min nya bettskena och lägga mig i sängen och plugga engelska. Har läxa tills imorgon och jag har inte ens börjat med den. Bravo Lina! Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0