Tillbaks

Hejsan bloggen!

Long time no see! Det var cirka 3 veckor sen jag skrev, så det blev en ganska lång pause... Hehe. Under den lilla pausen har jag gått i skolan, varit med kompisar och pluggat. Ganska tråkigt med andra ord. Men jag har ju också haft sportlov. Det var så jäkla skönt. På lovet gjorde jag om på rummet, var med kompisar och sov. Shit skönt, nu är det 5 veckor kvar till påsklovet och sen kommer praon, kommer bli jättekul!

Idag var det ju första skoldagen på en och en halv vecka, kändes ju sådär. Igår kväll när jag kom på att jag skulle till skolan idag kunde jag göra vad som helst för att slippa att gå, men det var inte så hemskt. Men jag höll på att somna på svenskan och engelska typ, så jäkla tråkiga asså.

Nu hoppas jag bara att mina läsare kommer tillbaks, skulle vara så tråkigt att förlora alla gamla. Men nu ska jag fortsätta kolla på Familjen Annorlunda. Ha det bra så länge! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0