Söndag

Hejsan bloggen!

Sanna har just gått hem och jag ska börja plugga till min redovisning på onsdag. Redovisningen handlar om en fördjupning jag har gjort på hjärt- och kärlsjukdomar sen i höstas. Ganska nervös för jag ska stå och prata om det i 10 minuter själv inför hela klassen, men det kommer gå bra!

Jag och Sanna har haft det bra! Vi åt först middag, det blev pizza, sedan kollade vi på tv, gjorde efterrätt, kollade på en film och sedan gick vi och la oss vid 1. Vi var ganska trötta för vi hade ju sovit hos Alice natten innan. När vi vaknade gick vi upp och åt frukost och kollade på en till film. Sedan plockade vi undan och sen gick Sanna hem.

Men nu måsta jag börja. Dessutom har jag matteprov på tisdag. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0