Snö

Hejsan bloggen!

När jag vaknade imorse var det bara att säga ''Hej mitt vinterland'', haha. Jag kom upp och åkte iväg till skolan 50 minuter tidigare för jag skulle på kamratstödjar möte, är kamratstödjare. När jag kommer till skolan så var det inget möte, någon hade satt upp lappar på skoj.

Efter det var det en vanlig skoldag. Hade test på en bok som jag har läst och det gick superbra, för att vara svenska. Ja just det, jag fick tillbaks mitt matteprov som jag gjorde igår. Jag fick 2 poäng bättre men höjde inte mitt betyg, lite surt.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, som vanligt. Sen ska jag gå och lägga mig. Börjar vid 8 imorgon så jag ska försöka komma i säng i tid. Skriver mer imorgon. Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0