Rumpan och fötterna gör ont!

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det bra bortsett från att jag har ont i rumpan och fötterna. Idag var det skola som vanligt. Mitt på dan stack jag till tandläkaren, tandtrollen hade inte varit framme =P. Sedan tillbaks till skolan. Sista lektionen hade jag prov i hemkunskap om näringslära, det gick bra!

Efter skolan stack jag och några kompisar hem till Ellinor. Vi hade det roligt som vanligt, och vi hoppade studsmatta. Det var ett tag sen. Vig 5 åkte jag till Vällingby för att träna spinning och core med Julia och Lovisa. Det var jättejobbigt! Och sadeln var jätteobekväm, pedalerna med. Att gå med klackskor en hel dag och sedan sätta sig på en cykel och cykla i 30 minuter gör ont.

Nu ska jag sova. Skriver mer imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0