Onsdag

Hejsan bloggen!

Hela eftermiddagen hade jag huvudet nedborrat i fysik boken, inte så kul. Vid fem ringde jag mamma och frågade om vi kunde hämta ut mitt H&M paket som kom idag. Alla saker var perfekta, speciellt de svarta högklackade skorna som jag visade igår.

Idag i skolan hände det något jätteläskigt. Anna hand började skaka, sedan började den göra ont, sen blev sen typ blå röd prickig, sedan kall och den blev bara kallare och sedan domnade den bort. Det var jätteläskigt! På lunch rasten gick hon ner till skolsyster och hon sa att Anna skulle åka in till sjukhuset, och jag har inte pratat med henne sedan hon åkte in till sjukhuset.

Nu sitter jag och kollar på tv, lite senare ikväll ska jag kolla igenom no:n en sista gång så att jag blir riktigt säker. Ska försöka att få tag på Anna också. Men nu ska jag sluta skriva.
 Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0