Måndag

Hejsan bloggen!

Har inte skrivit sen i fredags, hihi my bad. Vi hade det jättetrevligt hos Sanna. Vi åt pizza, kollade på 2 filmer, the notebook och hot chick och åt massor av godis. Båda filmerna var bra. hot chick var jätterolig medan the notebook var as sorlig. Vi satt där i soffan och grät som 4 stuckna grisar, måste ha sett kul ut. Om ni gillar sorliga filmer, se den!

På lördag morgon hämtade mamma och pappa upp mig för att sedan åka till landet. Eftersom att jag inte sov så många timmar hos Sanna sov jag lite i bilen. När vi kom fram till landet vid 12 la jag mig och sov, sen vaknade jag och läste lite sedan somnade jag om. Hela lördagen bestod av sömn och bokläsning, ah och lite tv då.

På söndagen åkte vi hem. På kvällen kollade jag på tv och tog det lugnt, läste gjorde jag också. Jag ska ha läst ut en bok tills imorgon men jag är snart färdig. Nu ska jag fortsätta med min svenska läxa och sedan hoppa i duschen. Det blir läggdags relativt tidigt ikväll, hoppas jag... ♥




 Bild från i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0