Lördag

God morgon bloggen!

Idag är det lördag, och det är ju hur skönt som helst! Idag kommer farmor, farfar, min faster och farbror och min kusin, och det ska bli så kul att träffa dem för jag har inte träffat dem sedan jul. Dem kommer vid 5 så fram tills dess ska jag välja kläder, göra fint på rummet och göra mig i ordning.

Nu kollar jag på tv och plockar undan på rummet. Under dagen kommer ni se vad jag köpte igår i stan. Ja just det, det är ju Melodifestivalen idag. Hade nästan glömt det. Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna men EMD är ju grymt bra! Vilka tycker ni ska vinna? ♥


Kommentarer
Postat av: ammi

Hej gmn, saknar dig och ja måste berätta lite saker för dig så hör av dig puss <3

2009-03-14 @ 22:29:26
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0