Lördag

Hejsan bloggen!

Det var ett tag sen, men jag har inte haft någon lust att skriva, men nu så! Senast jag skrev var i tisdags, det var ett tag sen, men det har varit så mycket i skolan.

Min no redovisning i onsdags gick så sjuk bra, så stolt över mig själv. Och i torsdags hade jag matteprov som också gick bra, men jag vet inte hur bra. Och till igår skulle jag ha läst ut en engelsk bok men jag hann bara läsa halv och de sista sidorna, men det gick ändå jättebra!

Igår efter skolan stack jag, Julia och Johanna till Stinsen, ett köpcenter. Jag skulle köpa nya jeanstights för jag sålde mina till Alice förra fredagen. Men det jag kom hem med var: en vårjacka, ett linne perfekt till sommaren och en t-shirt. Jättenöjd med allt.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har kollat på tv, pluggat lite broderat på mitt sy slöjds arbete, gjort våfflor och sen hittade jag en tunika som jag köpte för två månader sen, som har legat i en låda sen jag köpte den. Inte så bra.

Mamma och pappa är inne i stan och har varit på bio och sitter väl och äter middag nu på någon mysig restaurang. Så jag och min brorsa är hemma själva nu, lite lång tråkigt. Nu kollar jag på tv, som jag har gjort hela dagen. Snart ska jag nog gå och ta kort på det jag köpte igår, så skriver jag mer ikväll.

(Jäklar va långt inlägg det blav :P) Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0