Fredag

Hejsan bloggen!

Det var ett tag sen. Jag skrev ett inlägg igår men jag glömde väll spara det, ojoj. I onsdags var jag med Sanna. Vi kollade mest på tv. Igår var jag faktiskt inte med någon. Och idag var jag i stan med några kompisar. Det var jättekul, och jag hittade bästa fynden. Jag visar imorgon.

Efter middagen stack jag till Backlura för att vara med Johanna, Ellinor och Julia. Vi satt och pratade och hade det mysigt! När jag, Johanna och Ellinor var på väg hem så kom det en bil, den tvärnitade och stod still en stund. Vi blev shit rädda och började springa och då körde den iväg. Sen var Johannas mamma snäll och skjutsade hem mig så att jag slapp ta bussen.

Nu ligger jag i sängen. Ganska tidigt ju. Men jag ska nog kolla på någon film tror jag och ha det mysigt. Imorgon får vi gäster. Det kommer släktingar från pappas sida släkten. Skriver mer imorgon. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0