Onsdag

Hejsan boggen!

Hur är det med er? Med mig är det superbra! Jag skrev ju inget i söndags när jag kom hem från Johannas land, men jag orkade inte. Jag och de andra 7 tjejerna hade det shitkul på landet. Vi spelade spel, kubb, kort, badade i t gradigt vatten, åt god mat, svullade godis och hade det shit kul! Jag får se om jag lägger upp några bilder. Kanske tillockmed lägger upp dem ikväll.

I måndags var jag hos tandläkaren så nu har jag ont i mina tänder. Jag klippte mig också. Det blev 1 cm kortare på längden, klippte upp håret och tunnade ut det. På kvällen som Sanna och Ylva här. När vi vaknade på morgonen fixade vi oss inför skolavslutningen och sedan gick vi till bussen. När vi kom till skolan lyssnade vi på lite sånger, fikade och fick betyg. Jag fick 5 MVG, 4 G och resten VG. Jag är ganska nöjd faktiskt.

Igår kväll var jag och alla tjejer hemma hos Anna. Vi åt god mat, mofflade godis och kollade på film. Det var jättemysigt! Jag somnade ganska tidigt och vaknade imorse vid 11 tror jag. Alla gick upp och åt frukost. När klockan var 1 åkte jag, Ellinor och Johanna hem till Ellinor och åt lunch och gjorde kladdkaka. Jättegott!

Men nu ska jag gå och städa rummet. Hihi, skulle ha gjort det i söndags, inte bra. Efter det ska jag bara ta det lugnt och försöka njuta av sommarlovet. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0