Lördag

Hej bloggen! Idag har jag och mamma haft en mamma-dotter dag tillsammans. Vi åkte upp till Vällingby så jag kunde köpa det sista inför konfalägret imorgon och byta min flytväst, den var för stor. På vägen hem handlade vi pizza och paj. Efter vi ätit pizza packade jag färdigt inför imorgon. Jag har just satt in pajen i micron som jag och mamma ska mumsa på om några minuter. Det ska bli jättegott! Tycker att det är så kul när jag och mamma gör saker tillsammans.

Som sagt så ska jag på komfaläger imorgon med två kompisar från min klass, Johanna och Julia. Lägret är nere i Västervik i 12 dagar så det kommer inte bli någon uppdatering här på nästan 2 veckor, men ni överlever. Jag längtar tills imorgon, hihi. Jag tror att det kommer bli så jäkla kul!

Nu ska jag mumsa på paj tillsammans med mamma. Skriver mer ikväll. Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0