Bra vecka förutom bloggandet =P

Hejsan bloggen!

Hur har ni haft det? Jag har haft det shitbra. I helgen har jag solat lite, varit med kompisar och pluggat, jag hade ju spanska prov i måndags. Provet fic jag tillbaks igår och det stod MVG på det. Fatta hur förvånad jag blev och jag hade bara 4 fel. Och på matteprovet fick jag också MVG, även på kemiprovet. Snacka om en bra vecka!



I måndags fick jag en ny dator. Jag lämnade in min dator på lagning för att skärmen flimmrade. Och i måndags ringde de och sa att den inte gick och laga så jag skulle få en helt ny dator. Vi hittade en fin dator från Acer som jag sitter vid just nu. Och eftersom att jag hade fått vänta så länge fick jag ett nytt minneskort till min kamera. Jättebra!

Nu ska jag kolla lite på tv. Skriver igen om en stund. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0