Tillbaks



Hejsan bloggen!

Det var ett tag sedan jag skrev, men jag har inte riktigt tid nu under sommarlovet. Alla mina kompisar är borta just nu eller har just kommit hem, så hela den här veckan har jag inte haft så mycket att göra. Följde med mamma och pappa till stranden och åkte till farmor och fikade. Det är det som hänt sen sist jag skrev.

Idag skulle jag gå upp ganska tidigt. Jag vaknade vid 10, och gick upp och skulle göra frukost, men jag var så trött så jag gick och la mig igen. Nästa gång jag vaknade var klockan typ 2, nästa gång jag vaknade var klockan typ 4. Så jag har legat och sovit 15 timmar, inget jag brukar göra. Haha, intresseklubben antecknar. =P

När jag kommit upp gick jag iväg för att träffa Sanna och Anna. Det var jättekul att träffa Anna igen, har liksom inte sett henne sen skolavslutningen typ. Och imorgon ska jag träffa Alice igen, var ett bra tag sedan där också. Hela min familj ska dit på middag tillsammans med Sannas familj, så det kommer bli skitkul!

Men nu ska jag sova. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0