Snygga skor från H&M

Hej bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det ganska bra, förutom att jag är uttråkad. Jag är ju på landet och här finns det liksom inte så mycket att göra nu för det regnar typ och det är jättemycket mygg så jag vill inte vara ute och inne kan man typ bara sitta vid dator eller kolla på tv.

Aja, jag överlever iallafall. Jag var just inne på H&Ms hemsida och kollade igenom den nya höst kollektionen och det mesta är skit snyggt! Jag faller som vanligt för deras skor. Haha, I love shoes! Här är två jättefina par som jag nog ska klicka hem till i höst:


Dem här kostar 399  kronor

Och dem här kostar 349 kronor

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill ha båda ;)

2009-07-24 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0