Onsdag



Hejsan bloggen!

Jag har inte bloggat nu på några dagar för det är så jäkla varmt ute och då orkar jag inte blogga =P. De senaste dagarna har jag tränat på gymmet på pappas jobb 2 gånger med pappa, varit med Amanda, köpt ny cykel, min förra blev ju stulen och bara tagit det lugnt.

Sedan har jag blivit moster. Eller inte på riktigt, men nästan... =P Min bästa kompis Ylva har fått en lillebror som heter Alvar och jag är hans moster, typ. Jag träffade honom i måndags och gud så söt han är. Han ligger som en liten groda för han har alltid böjda ben. Så jäkla gullig!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu idag för alla mina kompisar är bortresta förutom Ylva och hon skulle på ett möte idag, så jag har inte så mycket att göra. Fast jag kan ju faktiskt börja packa tills på lördag. Då ska jag sätta mig på en buss i 6-7 timmar för att komma till Öland. Sanna är där med sin familj så jag ska vara med dem där hela nästa vecka. Fatta hur kul jag och Sanna kommer ha!

Men nu ska jag nog fixa lite lunch. Bloggar lite senare idag. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0