Nya saker

Hejsan kära läsare!

Jag köpte lite nya saker i fredags när jag var i stan med Ylva. Vi gick runt shoppade på rean
 och hade det allmänt trevligt. Det här köpte jag:



2 tröjor från Monki för 50 och 90 kronor



Äntligen hittade jag min randiga tröja. Köpte den på Gina för 149 kronor



Hittade ett vitt långt linne med hål i från H&M för 98 kronor. Blir skitsnyggt med ett färgat linne under!
Och så köpte jag en lila t-shirt för 50 kronor, även den från H&M



Köpte även lite örhänen. De sex första köpte jag på H&M för totalt 70 kronor.
De rosa hittade jag på Ur och Penn för 15 kronor.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gosh va fint! :O Är det mycket kvar på monki-rean? :) <33

2009-07-08 @ 13:36:54
Postat av: Lina

Hihi, tack! Ja, ganska mycket. ;D <33

2009-07-11 @ 23:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0