Torsdag

Hejsan bloggen!

Jag hann inte skriva något imorse för jag försov mig, grymt mycket. Vi började halv 10 men jag vaknade fem i tio. Ja klädde på mig och gick ut i köket för att göra frukost, nästa buss gick ju inte fören en halv timme. Men så kommer jag ut till köket och kollar på klockan, den var 2 över och min mobilklocka var 1 minut i och bussen går 5 över. Jag brer en macka tar 2 clementiner och springer till bussen. Och jag missade den inte.

När jag väl kom till skolan, 50 minuter försenad hade jag syslöjd. Vi satt mest och pratade. Sen hade jag no, då vi fick vet att vi har en inlämning tills nästa fredag. Jag fick tillbaks två labbrapporter och ett prov. På rapporterna fick jag G+ och VG+ och på provet VG+. Det trodde jag inte. Efter halva lektionen stack jag till tandläkaren.

Efter skolan stack jag till Vällingby med Sanna, Ylva och Julle. Jag hämtade ut min mobil som varit på lagning i 3 veckor och så lämnade jag tillbaks den bruna sjalen. Men nu ska jag platta håret och sen sova. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0