Söndag

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det super. I fredags skulle jag och Sanna sticka och träna men sen blev det inte så, så jag satt hemma och gjorde ingenting. Ganska tråkigt faktiskt.

Igår var jag med några kompisar i stan. Jag köpte ett par bruna skor och mat =P Men jag vet inte om jag ska behålla dem för att det är typ höst/vinter skor och nu börjar det blir sommar och då vill man ju lägga pengarna på annat. Får se hur jag gör.

Igår på kvällen sov Sanna här. Vi kollade på film och åt godis. Vi hade det jättekul. Och sen hittade vi på en rolig grej, om man skrattar och sen sänker rösten så att den blir mörkare, då låter det jätteroligt. Så vi låg och skrattade i typ 5 eller 10 minuter åt bara den grejen.

Nu på morgonen har vi ätit frukost och plockat undan. Sanna gick just. Snart ska jag, mamma och pappa åka till pappas jobb och träna, ska bli jättekul! Jag skriver mer sen när jag kommer tillbaks. Pussar och kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0