Prao!!!

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Idag har jag varit i skolan. Inget speciellt hände. Efter skolan stack jag och Sanna hem till mig. Vi åt lite mellanmål och kollade på tv. Sen åt jag middag och nu lite senare på kvällen har jag kollat på tv och gjort lite läxa.

Men vet ni vad som hände imorse. Jag vaknar vid halv 8 och hör mamma och pappa hålla på ute i köket, det var ju inte så konstigt så jag somnade om. En halvtimme senare vaknar jag igen och dem håller fortfarande på i köket, och dem brukar åka halv 8 så jag går upp och vidare ut i köket och där står dem och håller på med maten som vi hade i frysen. Frysen hade pajat under natten. Så efter maten åkte vi och köpte ny kyl och frys.

Oj, höll på att glömma. Jag ska praoa vecka 16 och 17. Och vecka 15 är det påsklov, så det blir 3 veckor bort från skolan. Kommer bli superskönt.

Här kommer lite (väldigt) sena bilder från nyår. 3 veckor försenade, aja, det är väl inte hela världen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lina, vilken underbar blogg du har,

du skriver helt fantastiskt.

och det där med skor....är så underbart...kan jag bara hålla med dig om.....

ha det så bra, kram från tant Nina

2009-01-20 @ 22:33:44
Postat av: Anonym

ta bort, i kill u !

2009-01-31 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0