Museum

Hejsan bloggen! Jag han inte skriva imorse för mamma kom in och väckte mig och frågade om jag ville följa med på Arme museét och att vi skulle åka inom 30 minuter. Men jag följde med, det var jätteintressant. Det kanske inte är så normalt för en 14 årig tjej att gå på museum med sin mamma men jag älskar historia så. Kalla mig tönt om du vill =P

Efter visningen gick vi till Fältöversten, ett köpcenter på Östermalm, och kollade i lite affärer. Jag köpte tre trosor från H&M för 129 kronor. Sen satte vi oss på tunnelbanan och åkte till Vällingby. Där hittade jag två linnen och två koftor. Kan visa dom sen. Men nu ska jag sova. Ha det bra!




Läppglans i 12 olika färger. Fick av min halvkusin i julklapp



Litet spa-kit, fick av min faster och farbror i julklapp

Kommentarer
Postat av: Hannah!

Precis :) Åh vad roligt att du tycker så! Småmål kan man däremot ha tycker jag, elle rhur? :)

2009-01-03 @ 12:08:17
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0