Lördag

Hejsan bloggen!

Förts måste jag tacka för alla fina kommentarer. Jag blir alltid så glad när jag loggar in och ser att jag har fått en kommenter. Tack!

Igår efter skolan stack jag och Ylva hem till henne och spelade lite GH. Det var shit svårt att spela trummorna tycker jag. Sen sjöng vi lite Abba Sing star och sen badade vi fotbad. Det var super skönt. Sen gick jag hem åt lite middag, det blev mossarella pizza. Sen knallade jag och Ylva ner till torget och köpte glass, godis och kladdkaka. Senare på kvällen kollade vi på Let´s dance. Och vid 12 somnade vi. Haha.

Nu är jag hemma och ska snart gå med mamma och handla mat. Kolla in om några timmar då jag ska göra ett inlägg med bara massor av fina skor. Missa inte! Pussa och kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0