Backlura

Hejsan bloggen!

Asså torsdagar vill mig något. För imorse började jag 9.30 och gissa när jag vaknade. 5 i och bussen går 3 över. Gick upp åt en macka och klädde på mig, allt på mindre än 5 minuter, sen sprang jag till bussen.

I skolan hände det väl inget speciellt. Ja just det, jag glömde att berätta en sak igår. Min favorit lärare som jag har i no ska sluta efter sommaren för hon är gravid. Hon är min bästa lärare jag någonsin har haft och jag kommer inte ha henne i 9:an, det viktigaste året.

Efter skolan va jag med Ellinor, Lovisa, Julia och Johanna. Vi pratade och kollade på lite roliga klipp på internet. Var kul att vara med lite kompisar och inte plugga, det var ett tag sen. Men nu ska jag gå och lägga mig. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0