Fredag

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det bra! Igår var jag med Amanda och Sanna. Vi pratade och tog det lugnt. På kvällen var jag och Sanna med Lovisa. Vi gick runt i Hässelby tills det började regna, då gick vi hem till mig. Vid 10 åkte Lovisa hem, men Sanna stannade hela natten.

Vi vaknade vid typ 10 men kom inte upp från sängarna förens vid 12. Då åt vi frukost och kollade på den tredje Harry Potter filmen. När filmen var slut åt vi lunch och sedan satte vi oss på tunnelbanan in till stan. Vi skulle köpa Ylvas födelsedagspresent, men det gick inte så bra. Den fanns ingen stans, var slut i hela stan.

Imorgon ska jag gå upp tidigt för jag ska ut i Skärgården på släktträff. Det ska bli ganska kul tycker jag! Eftersom att jag är ute i Skärgården kommer jag inte kunna blogga förens på söndag. Men nu ska jag gå och duscha. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0