Valborg imorgon

Hejsan bloggen!

Det var mer än en vacka sen jag skrev, dåligt av mig. Under tiden jag har varit borta har jag varit på prao, på landet, jag kom tillbaks till skolan i måndags, varit med kompisar och pluggat. Det mästa har faktiskt varit väldigt kul! Att komma tillbaks till skolan igen va kul, jag gillar ju skolan! Är kul att träffa alla kompisar igen.

Imorgon är det ju valborg, och fan va kul det ska bli! Jag ska vara med två av mina kompisar från klassen, Anna och Ylva. Sen kommer även Annas kompis Rickard vara med. Ska bli så jäkla kul!

Förra året var ju lite misslyckat. Jag var med Ylva och vi skulle hem till henne lite snabbt för att hon skulle byta byxor sedan skulle vi ta bussen till Backlura för att gå på en majbrasa där med några kompisar. Men jag råkar klämma min sko i ytterdörren och hennes katt smiter ut, men det märker inte vi så vi åker till Backlura. Senare när vi just kommer dit ringer hennes föräldrar och säger att katten har smitit och att vi måste komma hem för att hjälpa till att hitta honom. När vi är halvvägs ringer hennes mamma och säger att de hade hittat honom, men då var det ju ingen ide att åka tillbaks.

Långt inlägg blev det. Ni får ha det så bra imorgon, hoppas att ni får det roligt! Jag kommer inte skriva imorgon men antagligen på fredag. Ha det bra! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0