Torsdag och påsklov imorgon


Sommaren är på väg. Äntligen!

Hejsan bloggen!

Min dag började ju sådär. Ylva ringde och frågade om jag ville gå med henne och Sanna till skolan och det ville jag. Det enda problemet var att jag skulle möta dem inom 15 minuter och jag stod i min sovtröja. Jag skyndade mig iväg och han inte byta jacka, har fortfarande min dunjacka. Att gå till skolan i dun jacka när det är plusgrader, det blir ganska varmt.

Efter skolan åkte jag och några kompisar till Vällingby. Det enda jag köpte var cheeseburgare, hihi. Vid kvart i 5 åkte jag till skolan för att ha utvecklingssamtal. Det gick superbra! Min lärare sa att jag pratade lite för mycket, men annars såg det hur bra ut som helst.

Imorgon är det fredag, och något som är ännu bättre är att jag får påsklov. Fatta hur skönt det ska bli! Och inte nog med en veckas ledighet utan efter lovet har vi prao i 2 veckor, så det blir ingen skola på 3 veckor. Och när jag kommer tillbaks är jag i skolan i 3 veckor sedan åker jag till Turkiet. Jipi!

Nu ska jag gå och duscha och sedan ska jag gå och lägga mig, börjar vid 8 imorgon med gympa. Känns ju sådär... Aja, jag överlever. Skriver nog mer imorgon. Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

SOMMARN!

2009-04-17 @ 13:06:08
URL: http://typisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0