Tisdag


Sanna bästis


Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Skrev senast i lördags så det var ett tag sen. På kvällen i lördags träffade jag och Sanna hennes kompis Emma och hennes pojkvän Sebastian. Det var jätteroligt. Först var vi ute, men det var så jäkla kallt så vi gick in efter ett tag.

I söndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. hihi. Igår var det måndag och det betyder upp tidigt för jag har ju prao. Igår började jag 7 så jag gick upp vid tjugo över 5, inte så kul. På kvällen igår var jag med Sanna. Vi gjorde inget speciellt, lyssnade mest på musik.

Idag när jag vaknade hade jag världens huvudvärk, som jag hade haft hela måndagen, så jag var hemma från praoen idag. Jag sov fram till 12 och sen dess har jag kollat på tv och suttit vid datorn. Ikväll ska jag nog börja med lite skolarbeten som ska vara inne nästa vecka. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0