Onsdag

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det bra! Jag var i skolan idag och hade so prov i religion. Provet handlade om de kristna kyrkorna och hur dem skapades och så där. Provet bestod av en g del och en vg/mvg del. När jag hade gjort halv g delen var det 50 minuter kvar och när det var en halvtimme kvar skulle jag just börja på andra delen. Så inte så mycket tid, men det gick bra!

Nog med skol prat nu. Nu kollar jag på the simpson, haha älskar serien. Om en stund ska jag plugga lite spanska för jag har test imorgon, efter det blir det nog lite mat och sedan ska jag köra ett litet träningspass för mage, rygg, armar och rumpan. Men ni får ha det bra så länge! Skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0