Måndag



Hejsan bloggen!

Hur mår ni? Jag mår bra! Idag har jag varit med Amanda och Sanna. Vi har kollat i gamla skolkataloger, pratat och kollat lite på tv. En slappdag helt enkelt. Har t.o.m gått runt i mjukisbyxor hela dagen, ganska skönt faktiskt.

Jag pratade just med Alice. Jag ska åka till stan med henne imorgon. Vi kommer väl mötas vid 12 tiden för att sedan åka in till stan. Jag vet inte riktigt om jag ska köpa något, har liksom inte så mycket pengar. Men något litet blir det säkert.

Nu ska jag nog sätta på tvn och kolla på Familjen Annorlunda och bara ta det lugnt. Har fortfarande inte tagit bilder på det jag köpte för en och en halv vecka sen. Jag gör nog det ikväll. Men ni får ha det så bra! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0