Måndag




Hejsan bloggen!

Hemma från landet nu. Ha varit skönt att vara där. Jag har satt upp studsmattan, jobbat, solat och tagit det lugnt. Mellan allt detta har jag självklart hunnit äta påskgodis och har även upptäck att jag gillar ananas. När jag kom hem städade jag rummet och sedan åkte hela familjen till Sundbyberg för att gå på restaurang. Mamma och pappa hade sin bröllopsdag idag.

När jag kom hem kollade jag lite på tv och stack sedan ut en lite stund för att träffa Sanna och Ylva. När jag kom hem ställde jag mig i duschen och nu har jag kollat på tv sen dess.

Imorgon ska ju alla upp till skolan, men inte jag för jag ska praoa. Det ska bli jätteroligt. Skriver mer imorgon, börjar inte fören kvart över 1. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0