Lördag


Är det bara jag som älskar lax?


Hejsan bloggen!

Jag har ju praoat den här veckan och det har varit ganska mycket. Har behövt gå upp tjugo över 5 eller 6. På sjukhuset har jag fått stå i köket, ta hand om patienter och springa ärenden. Det är jättekul! Jag tror att jag ska söka sommarjobb där nästa sommar.

Igår sov Sanna här. Vi tog det lugnt, kollade på film och pratade. Idag när vi vaknade satte vi oss i soffan och kollade på tv sedan när Sanna skulle hem stack jag ut och sprang. Tror att jag sprang runt 4 km, ganska skönt eftersom vi åt så mycket godis igår.

Nu har jag gjort middag och jag tror att den är färdig snart. Det blev lax med potatis och spenat. Enkelt och gott. Om en timme ungefär kommer Sanna, hon ska sova här inatt igen. Nu ska jag gå och kolla till min middag. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0