Saknar mitt hår

Hejsan bloggen!

Jag ska snart ut och möta upp Sanna och Ylva. Vi ska vara ute en lite stund , gå runt och prata. Kanske går ner till torget och köper något gott till kvällen. Jag ska sova hos Ylva ikväll. Imorron ska jag och Amanda vara i stan. Ska väl gå runt och sukta efter fina kläder och skor. Men nu måste jag sticka. Jag tror inte att jag kommer kunna skriva fören imorron kväll.

Jag försöker komma på något kul jag kan göra något kul med mitt hår. Jag skulle vilja ha tillbaks mitt hår som jag hade förra sommaren. Då var det långt, rakt och ljust blont. Nu är det kort, lockigt och mörk blont, nästan lite brunt. Lite tråkigt. Här får ni en bild på mig från förra sommaren. Ha det bra så länge! Pussar och kramar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0