Hemma!



Hejsan bloggen!

Jag är hemma nu från skolan. Det var skönt att komma tillbaks efter nästan 2 veckor. Men jag har jättemycket plugg framför mig. Men lite goda nyheter kom idag. Jag ska göra mitt spanska prov på måndag, jag ska ha mitt no-prov på tisdag, jag behöver inte lämna in min labbrapport fören efter provet. Och så fick jag jättebra resultat på engelska provet som jag hade för någon vecka sen =D

Jag har just varit inne på skopunktens hemsida och jag har hittat massor av skor som jag gillar. Jag ska i nästa inlägg göra ett litet kolars av skor =P Men jag fick en chock imorse för sist jag var ute på morgonen var det typ 10-15 grader och sol. Och nu morse kom jag ut och jag höll på att dö för att det var så kallt. Jag funderar om jag ska ta min dunjacka imorrn. Får se. Men nu ska jag äta färdigt min pizza-sallad. Pussar och kramar till mina läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0