Onsdag

Heejsan alla läsare!!  Mår ni bra? Det gör iallafall jag. Jag vet egentligen inte varför, jag är bara glad :D

Idag var jag hos tandläkaren och allt gick bra! I skolan hade vi tävling med våra bilar som vi byggt på no:n och vi kom typ 3:a. Av 15 stycken så jag är stolt! Efter skolan var jag med S. Vi skulle plugga men det gick ju inge bra. Vi kollade på tv och pratade istället.

Jag har just suttit och ritat lite på min teckning. Den ska vara inne på fredag så jag var tvungen att ta hem den och rita lite på den hemma. Om ni vill kan jag kanske fota den när jag är klar och lägga ut.

 Men ha det bäst! Jag ska försöka att skriva lite imorrn på morgonen, men jag lovar inget :P

Det ända jag längtar till nu är sängen. Jag är så jävla trött asså. Så nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg! Läser varje dag :)

2008-05-30 @ 17:28:25
URL: http://heeejanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0