Usch vad jag inte gilla rubrikerna =P

Hejsan alla läsare! Jag sitter inne på mitt rum, har just jobbat lite. Jag har diskat och dammsugit hela lägenheten för jag är ju lite pank nu. Idag har jag harit med Denice. Vi åkte till vällingby och kollade runt lite. Jag köpte lite mat och en beige bh från Gina Tricot för 19 kr. Snacka om billigt!

Imorrn ska jag till stan med Ylva för hon ska lämna tillbacks en tunika. Fan!! Jag måste ringa min tandläkare imorrn för min tandställning har gått sönder och jag måste in och laga den. Och det var liksom en vecka sen den gick sönder. Måste verkligen ringa imorrn.

Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder idag men min kamera är inte på humör, jag vet inte varför det inte går. Men det står att det är fel filnamn. Jag fattar ingenting. Får väll fråga pappa.

Men nu ska jag kolla lite på tv, men ni får ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0