Trött!

Hejsan bloggen!

Åhh gud vad jag är trött, jag har bara sovit 7 timmar inatt. Så jag ska inte vara uppe så länge ikväll.

Idag ska jag gå på bio med Sanna och hennes pappa och se Indiana Joens. Så det ska bli jättekul. Jag har just varit hos Sanna men var tvungen att gå hem när hon skulle åka och klippa sig. Men hon ska ringa sen när hon kommer hem.

Imorrn ska jag vara med Alice och så ska Sanna antagligen vara med så det ska bli kul. Vi ska bada om det blir fint väder vilket det ser ut som att det inte hinner bli till imorrn. Värdet nu är inte så roligt. För jag fick liksom sommarlov för några dagar sen och så är vädret så här dålig. Usch, jag vill att det ska bli varmt och soligt som det var förra veckan.

Men ni får ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0