Om mig!

Hejsan bloggen! Jag hittade den här roliga ''listan'' på Annas blogg.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite trött
Favoritgodis:  Segisar
Är det nåt du absolut inte äter: Nej
Kläder just nu: Sovkläder
Musik just nu: Miss Li- Oh boy
Vad sa du senast: Toast (sa till brorsan, han undrade var jag åt till frukost)
Sommarplaner: Norrland, landet, kanske utomlands
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft, ofc!
Hur många kuddar sover du med: 5
Favoritväder: Soligt mellan 20-25 grader 
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det. Jag är trött på både morgonen och på kvällen.
Sparare eller slösare: Slösare!
Bästa film: Save the last dance
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Nej
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor:  2-3 tror jag
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Japp
Snarkar du? Nej det tror jag inte
Rädd för insekter? Nja ibland
Äckligaste insekten: Spindlar och myror
Det här är jag bra på: Göra pinsamma saker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Onsynlig eller kanske flyga
 Vad vill du jobba som? Jag vet inte, antingen med barn eller ekonomi
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vet inte
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)  Välstädat
Gungar du på stolen? Inte så ofta
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömtjej/kille? Jag vet inte, men det är viktigt att vi kan ha roligt tillsammans
Hur många syskon har du? en brorsa
Är du rädd för blod? Om det är lite nej, men om det är mycket ja
Saltar du på maten? Inte så ofta
Gillar du att sjunga? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Det är 2 år kvar men jag tror det blir natur eller samhäll
Anser du att du är stark?  Nej
Vad gör du om du får hicka? Dricker upp och ner
Röker du?  Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Ibland

Nu vet ni lite mer om mig. Men nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag vara med Ylva. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, 5 kuddar :D Myyys :)

2008-06-17 @ 22:34:05
URL: http://heeejanna.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi, ja det är det:D

2008-06-17 @ 23:27:51
URL: http://heejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0