Ny jacka!

Hejsan bloggen!

Idag var jag i stan med Ylva. Hon skulle lämna tillbaks en tröja på salt. Vi gick in på lite affärer bland annat Gina tricot, och där hittade jag världens finaste jacka. Den är midje kort och svart med en dragkjedja som går lite diagonalt. Jag ska lägga in en bild på den i nästa inlägg. Sedan stack vi till vällingby för det var mycket mindre folk där. Ylva hittede en present till sin lilla syster Alma. Och sen åkte vi hem. När jag var på väg hem och gick upp för en backe mellan två höghus så hör jag någon ropa hjälp. Det var en gammal tant som hade ramlat. Jag hjälpte henne upp och sedan gick jag hem.

Jag gick ner och handlade saker till middagen. Det blev handburgare, mmm vad gott det var! Efter maten var jag med Sanna. Vi kollade på tv och pratade. Tog det lungt. Sedan mötte jag upp lite snabbt med Alice i hässelby gård föa att bara hälsa på varandra.

När jag kom hem vid nio-tiden igen kollade jag på tv och åt daim glass. Det var jättegott =P Och nu sitter jag här. Jag ska ta bild på min jacka och på min skolavslutningsklänning och lägga in.

Ha det bäst sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0