Hemma igen!

Hejsan alla läsare!

Dålig uppdatering på slutet? Jag vet. Men jag har varit på landet. Jag försökte mobilblogga men det gick inte så bra för det är så dålig mottagning imomhus och utomhus regnade det så jag hade ingen lust att sitta ute. Men nu är jag iallafall hemma igen. Jag har haft det jätteskönt, bara lite synd att det har varit så dåligt väder men jag såg på tv att det skulle bli bättre till imorrn.

På landet har jag bara slappat, kolla på tv och sånt. Har gått runt i väldigt ofina kläder så som mina gammla basket shorts. Men ingen ser mig så det gör ju inget =P

Imorrn ska jag till tandläkaren och spänna och laga min tandställning. Och aj vad ont det kommer göra. Sist hade jag ont i tänderna i en vecka. Jag har tid 10.20 så jag får se om jag hinner skriva imorrn på morgonen.

Men nu ska jag ta kort på lite saker som jag sen ska lägga ut. Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0