Hemma hos Ylva!

Hejsan bloggen! Jag är hemma hos ylva nu. Jag ska sova här så vi kan göra oss i ordning tillsamans imorrn. Sanna skulle också vara med men hon fick jättemycket pollen så hon var tvungen att gå hem.

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp kläderna på vad jag ska ha på mig imorrn men jag har inte med mig min sladd, asså den man ska ha mellan kameran och datorn. Men jag lägger upp den imorrn. Efter avslutningen imorrn ska jag till stranden och vara där hela dagen. Jag tar med mig kameran.

Men nu ska jag och Ylva göra oss i ordning för natten och sen sova så vi är lite pigga imorrn. Ha det bäst och lycka till på era skolavslutningar (om ni har det imorrn). Ha det bäst! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0