Hejsanhoppsan!

Hejsan bloggen!

Jag hann/orkade inte skriva något igår för jag var så trött. Jag vaknade vid 2 av att en säljare från tre ringde och undrade hur det gick med mitt nya abonemang. Jag gjorde mig i ordning och sen stack jag och Sanna till Vällingby C för att köpa en födelsedagspresent åt Ylva och ni får tyvär inte veta vad det va =P

Idag var jag i Vällingby C igen, men den här gången med Ylva och Denice för jag och Ylva skulle hitta en födelsedagspresent åt Sanna. (Dom fyller år med tre dagars mellanrum) Vi kom hem vid halv fyra, slog in presenterna och stack sedan till Sanna för att öppna presenterna. Egentligen fyller dom inte år fören den 4 och 7 juli men jag åker bort i övermorn så då öppnade vi dom idag istället.  Båda två blev jätteglada för sina presenter.

Imornn ska jag,Sanna och Alice sova här för Sannas pappa har 40 årsfest och våra föräldrar ska komma. Sen på söndag åker jag, mamma, pappa och min brorsa till landet, sover där två nätter och fortsätter sedan upp till Norrland för att träffa mammas sida av släkten så det ska bli jättekul!

Men nu jag läsa lite bloggar men jag uppdaterar imorrrn. God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0