Hejsan!

Hejsan bloggen och alla läsare!

Haha, lika rolig rubrik som vanligt då ... :D

Ja, idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Inte så kul, men det var den sista innan terminen! =) För imorrn ska vi ha mentorsdag, en dag att göra något kul med våran mentorsgrupp, och på fradag är vi lediga för det är ju Sveriges nationaldag. På måndag ska gå på stads vandring, på tisdag har vi städdag och på onsdag är det skolavslutning =)

Ja just det, jag tänkte berätta min lilla väg till och från tandläkaren i måndags. Jag stack ifrån skolan 1 timme och en kvart innan min tid började. Jag kom just in i dörren när dom ropade upp mitt namn. När jag kom in tog dom en bild, knackade på mina framtänder, sa att jag var fin i ,min tandställning och undrade vad jag skulle göra i sommar. That's it! Det tog 5 minuter, och det tog 1 timme och en kvart att komma dit. Och sen ska man ju hem också... =/ Det kändes så där...

Imorrn på mentorsdagen ska vi ha picknik (stavning?) vid Tempeludden, sen ska vi in till stan och spela laserdome. När jag kommer hem ska jag åka till landet och vara där hela helgen. Jag vet inte om jag kommer kunna mobil blogga, men jag får försöka.

Nu ska jag skriva ett annat inlägg med adresser till bra bloggar som jag brukar läsa. Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0