Hejsan! Första inlägget efter helgen!

Hejsan bloggen!

Jag har ju varit på landet i helgen så jag har inte kunnat blogga och igår när jag kom hem så skulle jag logga in men då gick det inte för det var något som skulle ändras. Men nu är jag här. På landet har jag bara tagit det lungt. Jag har hoppat studsmatta (som vanligt), jobbat lite och bara slappa.

På onsdag är det skolavslutning och jag är over happy! Åhh gud så skönt det ska bli asså! Jag har väntat på dethär i snart ett år. Sommar lovet är lika efterlängtat varje år, eller hur? Jag ska lägga in en bild på vad jag ska ha på mig i nästa inlägg.

Imorrn har vi städdag i skolan. Vi börjar klockan 10 och slutar 11 så det inget att klaga över. Jag vet inte vad jag ska göra efter åt, kanske sticker till staranden. Vet ni jag har inte badat i mälaren än. Det är fan konstigt det är snart mitten av juni och jag har inte badat än. Om jag inte ska bada kommer jag väll vara med ylva och sanna.

Men nu ska jag ta bild på mina skolavslutningskläder. Pusspuss, ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaw, tack <3

2008-06-10 @ 22:41:01
URL: http://heeejanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0